Formandsskifte i Nordsjællands Politiforening

Nordsjællands Politiforening har fået ny formand. Her ses afgående formand Tom Steffensen (tv) og nyvalgte Lars Jensen.
50-årige Lars Jensen blev i går valgt til formand for Nordsjællands Politiforening. Tom Steffensen havde valgt ikke at genopstille efter 10 ½ år på posten.
  27/1/2017

Der var fuld opbakning til Lars Jensen som ny formand, da der i går var generalforsamling i Nordsjællands Politiforening. Den ny formand har været bestyrelsesmedlem i foreningen gennem et år, ligesom han var med i bestyrelsen fra 2007 til og med 2008, under opstarten af Nordsjællands Politiforening.
50-årige Lars Jensen har desuden en fortid som formand for Lyngby Politiforening fra 2005 til 2007. Indtil formandsvalget i går bestred han stillingen som fagkoordinator for beredskabet på Station Syd i Gentofte.

- Jeg er ikke typen, der råber ”lort på havelågen” fra en ølkasse. Jeg tror på, at man opnår flest resultater gennem lobbyisme, sagde Lars Jensen fra talerstolen efter at have takket for valget.