To nye ansigter i Politiforbundet

Solveig Pedersen (tv) og Lotte Kielberg er nyansatte i Politiforbundet.
Politiforbundet har ansat ny medarbejder til administration af ferieboligerne og en barselsvikar til området med arbejdsskadesager.
  6/9/2017

Lotte Kielberg er ny sekretær i Politiforbundet. Hendes hovedansvarsområde er administration af Politiforbundets ferieboliger.
Lotte Kielberg er 52 år og kommer fra en stilling i Falcks Personaleforening, hvor hun blandt andet også administrerede ferieboliger. Lotte har endvidere tidligere været advokatsekretær i Maskinmestrenes Forening samt hos Kromann Reumert. Hun overtager stillingen i Politiforbundet efter Karin Granau, der har fundet andet arbejde.

Ligeledes er Solvig Pedersen et nyt ansigt i Politiforbundet. Hun er barselsvikar for Stina Kaare Aamand i perioden 1. september 2017 til 31. august 2018 og vil primært beskæftige sig med arbejdsskadesager.
Solveig Pedersen er 50 år og kommer fra en projektansættelse i Københavns Kommune. Hun har i øvrigt erfaring med arbejdsskadesager fra ansættelse i Arbejdsskadestyrelsen/Arbejdsmarkedets Erhvervssikring.