God sommer til alle

Forbundsformand Claus Oxfeldt ønsker alle en rigtig god sommer. Han håber, at alle medlemmer får mulighed for at holde ferie sammen med deres familie.
  2/7/2018

- Nu nærmer sommeren sig. Jeg håber virkelig, at I alle sammen får mulighed for at holde noget ferie sammen med jeres familier.

- Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tusind tak for den fantastisk flotte opbakning i OK18. Uden jeres medvirken og deltagelse var vi ikke endt med en reallønsfremgang.

- Der er sket meget i dansk politi i de senere år. En af de ting, som jeg synes er ganske interessant og historisk, er, at vi fra den 15. oktober får to politiskoler i Danmark. Henholdsvis den vi kender i Brøndby, og så kommer der en midlertidig skole i Fredericia og senere en permanent skole i Vejle.

- Det bliver også spændende at følge politiets basisuddannelse, som man har besluttet, sammen med os, at forlænge med fire måneder.

- Alt i alt går vi en spændende tid i møde efter sommerferien. Rigtig god sommer til alle, siger forbundsformand Claus Oxfeldt.

Se videohilsen her.