Meld dig ind

Her kan du melde dig ind i Politiforbundet.

Patruljevogn_radio

Som medlem af Politiforbundet kan du få professionel rådgivning og vejledning omkring din arbejdssituation.

Er du ikke allerede medlem, så tager vi meget gerne i mod din indmeldelse.

Indmeldelse

Meld dig ind. Klik her.

Politiforbundet passer på politiet - såvel fysisk som psykisk. Det betyder, at vi helt konkret bruger flere millioner kroner årligt på at sikre den bedste advokatbistand til vores medlemmer, som er kommet i klemme. Vi sikrer også sociale støttetiltag samt hjælper og rådgiver. Vi skaffer årligt erstatninger for mere end 30 millioner kroner til vores medlemmer i sager vedrørende arbejdsskader og psykisk nedslidning.

Vi sikrer, at vores medlemmer bliver behandlet ordentligt og værdigt, og vi hjælper med bisidder og advokat, når politifolk skal afhøres i Den Uafhængige Politiklagemyndighed.

Vi sørger for forsikringer og hjælp til de medlemmer og familier, som kommer i klemme, og vi er med til at godkende alle større aktioner og indsatser som en garant for politifolkenes sikkerhed og arbejdsmiljø.

Politiforbundet er helt tæt på medlemmerne via et bredt netværk af dygtige tillidsfolk ude på stationerne. I alt næsten 200 tillidsfolk eller arbejdsmiljørepræsentanter hjælper med at få hverdagen til at glide i politikredsene og sikrer, at arbejdsmiljø, arbejdstid og ordentlighed er en del af arbejdet.

Udmeldelse kan kun ske via mail til mail@politiforbundet.dk.

Kontingent

Kontingentet er på 422 kroner pr. måned (takst pr. 1.1. 2021).

Er du politielev, betaler du ikke noget til Politiforbundet i de perioder, hvor du er på politiskolen og modtager SU, men du vil stadigvæk blive beskattet af værdien af dine gratis forsikringer.

Betalingsservice
Du kan tilmelde dig Betalingsservice ved at klikke her.

Din betaling til Politiforbundet er sammensat således (takst pr. 1/7-2021)

Gruppeulykke            92 kr. (Den værdi der beskattes)
Gruppeliv                     40 kr. (Den værdi der beskattes)
Politiforbundet        290 kr. (Fradragsberettiget)
I alt                               422 kroner

Har du tilmeldt ægtefælle og børn til gruppeulykke, vil du under dine skoleophold stadigvæk modtage en opkrævning for dem.

Læs mere om forskellige medlemstyper af Politiforbundet her.